söndag 24 april 2011

Bara för att jag är beroende av såna här....

100
saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn ? - Maja Fina Karolina Grahn
2. Exakt ålder ? - 12 , fyller 13 i december
3 Bor exakt ? - I lilla söta Malmslätt
4. Bor tillsammans med ? - Min mamma, pappa och mina två systrar
5. Husdjur ? - Inga..;P
6. Färg på ditt hus ? - Typ blågrått och vitt, men vi ska måla om det i sommar
7. När är du född ? - 29 december 1998
8. Klass ? - Sexan, sjuan till hösten
9. Vilket år tar du studenten ? - 2017...:/
10. Något jobb ? - Näpp, månadspengen räcker för mej;)
11. När ska du sova ikväll ? - Vet inte
13. Duschat idag ? - Japp
14. Kramat någon idag ? - Ja
15. Pussat någon idag ? - Nä
16. Vad har du ätit ? - idag ? .. Frukost, lax och potatis typ
17. Dagens klädsel ? - Jeans, T-shirt och kofta
18. Dagens humör? - Trött och lite sjuk:(
19. Dagens sötnos? - Mina urgulliga kusinbarn Rasmus och Love!!!
20. Dagens roligaste ? - Badat:)
21. Har du många vänner ? - Jo
22. Hur många har du hånglat med? - Hånglat och hånglat, men jag har "kysst" två stycken
23. Vem kramade du senast ? - Mamma, haha;)
25. Hur många har varit otrogna med dig ? - Ingen hoppas jag;)
27. Har du pojk-/flickvän ? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast ? - Vet ej, mamma tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? - Fanny- Kolla bloggen;)
FAVORIT ;
31. Film ? - Finns många bra filmer, men Juno är bra
32. Låt ? - Candles av Hey Monday och Loser LIke Me av de i Glee;)
33. Mat - Hmm...Pizza..?
34. Dryck ? - Cola!!
37. Stad ? - Göteborg och Östersund
38. Land ? - Sverige, Grekland, Spanien, Usa(har aldrig varit i Usa men jag har sett på TV;))
39. Ämne i skolan ? - Typ spanska och SO
40. År ? - 1998, jag föddes ju då;D
SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ? - Vet inte
43. Gången du spydde ? - Typ i mars eller nåt
44. Gången du grät ? - Vet ej
45. Pizzan du åt ? - Icas Capricosa
46. Gången du var i göteborg ? - Jag vet inte, det var kanske i slutet av förra året, men jag ska dit igen i maj
47. Gången du var i stockholm ? - Två somrar sen tror jag
49. Gången du var hög ? - Aldrig, haha
50. Personen som såg dig gråta ? - Vet icke
ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? - Beror på
52. Hund eller katt ? - Vet inte
53. Festa eller hemma och mysa ? - Båda
54. Tv-spel eller datorspel ? - Det är ju typ samma
55. Singel eller upptagen ? - Beror på
56. Kakor eller Bullar ? - Bullar!!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? - Har inget av det där, så vet inte;)
58. Ragga eller bli uppraggad ?-Blir alltid lite smickrad när någon gillar en;)
59. Big brother eller paradise hotel ? - Gillar inget av det, så...
60. Brunt hår eller blont ? - Vet inte
61. Blåa ögon eller bruna ? - Vet inte
62. Choklad eller lakrits ? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm ? - Göteborg !
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta ? - Cola
66. Pizza eller kebab ? - Pizza e klart
67. Randigt eller prickigt ? - Älskar prickigt!!
68. Älska eller älskas ? - Båda
69. Leva eller dö ? - LEVA

ANTAL ;
70. Personer du älskar kompisar b.la? - Många!!!
71. Personer du hatar ? - Inga namn
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? - Förutom familjen och kompisar då, så typ en
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? - Fattar inte??
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? - En tror jag, Storsjöyran i Östersund
76. Gånger du haft minnesluckor ? - Noll eller?
77. Piercingar har du ? - Två; ett i varje öra
 78. Personer du saknar just nu ? - Många !
79. Gånger ditt hjärta brustit ? -  Ett
VEM;
80. Vill du kyssa nu ? - Hemligt;)
81. Vad ska du göra imorgon ? - Åka bil:s
82. Sjöng du senast för ? - Mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med ? - Vendela har jag för mej
84. Spelade du tv-spel med senast ? - Ensam tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? - Hemligt fortfarande;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? - Haha det ni
87. Förtjänar att dö ? - Hitler är redan död så, Khadaffi??
89. Vill du sova brevid inatt ? -

VAD ;
90. Gör dig glad ? - kompisar ♥
91. Gör dig ledsen ? - Olika
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? - Fyller inte förrän i december så..
96. Längtar du till ? - sommarlov !!!
97. Tycker du om dina betyg ? - Okej antar jag.
98. Vad ångrar du mest i ditt liv ? - Hemligt
99. Är det värsta som har hänt dig ? - Vet inte
100. Är det bästa som har hänt dig ? - Hemligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar