söndag 6 mars 2011

Test

Hur gammal är du om fem år ?Ungefär 17
Vem var den sista du träffade? Typ, min lillasyster som gick förbi nyss, men av kompisar, Caroline:)
Hur lång är du? Ca 1,65
Vilken var den senaste film du sett? Oj, vet inte, men tror att det var Gullivers resor
Vem ringde du senast? Julia
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ingen aning
Vad är dagens planer? Att slappa och duscha, se på Solsidan, städa lite kanske
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I fredags
Vilken ögonfärg har du? Gröna
När vaknade du idag? Vid sju typ av min syster, men gick upp 20 i 9
Har du någon gång hittat en katt? Nej
Vilken är din favoritplats? Vet inte
Vilken plats föredrar du minst? Skolans omklädningsrum och tandläkarens väntrum
Var tror du att du befinner dig om tio år? Vem vet?
Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen;)
Vem fick dig att skratta senast? Carro:)
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
Sover du med eller utan kläder på dig? Med
Hur många kuddar har du i sängen? Mååånga, tror att vilken kuddbutik som helst skulle bli avundsjuk;)
Hur många landskap har du bott i? Hmmm, 4. Men jag kommer bara ihåg två.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vilken årstid det är:)
Är du social? Det är jag väl
Vilken är din favoritglass? Magnum Gold och Daim
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka på nån resa
Tycker du om kinamat? Det är väl helt ok, fast jag gillar sushi:D
Tycker du om kaffe? Absolut inte!
Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice oftast, ibland lättdryck eller blodapelsinjuice
Kan du spela poker? Nej
Är du en beroendemänniska? Nej, inte särskilt, fast alla är ju lite beroende av nåt. Jag är lite beroende av min mobil:)
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej men nästan, en som fyller en dag före mej
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och svordomar på lite diverse språk;)
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Föredrar du havet eller en pool? Havet. Fast pool är också kul:)
Vad spenderar du helst pengar på? Olika beroende på årstid.
Äger du dyra smycken? Vet inte faktiskt. Isåfall har jag inte köpt dom själv
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Brago choklad kex:)
Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många kul personer:)
Vad har du för ringsignal? Vanliga Sony Ericsson tonen, fast just nu på vibration
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nja, min syster har dom nu, och mina första skor och en av mina gamla koftor använder mamma som inredningsdetalj.
Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild än
Vilken var den senaste bok du läste? Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld
Läser du dagstidningen? Nja, ibland
Prenumererar du på någon tidning? KP, men jag ska sluta. Jag läser mest FRIDA.
Dansar du i bilen? Med armarna och huvet om vi lyssnar på radio.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? MixMegapol
När var du i kyrkan senast? På julavslutningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar